Po nowości, kreatywne pomysły, inspiracje oraz wskazówki jak bawić się i uczyć z dzieckiem zapraszamy na Facebook, Instagram i YouTube!
Pozwalają na wzrokowe i materialne doświadczenie języka – rozwijają wyobraźnię, ułatwiają zapamiętywanie i pomagają zrozumieć różne idee.
WIĘCEJSą naturalną, codzienną częścią świata dziecka. Mają znaczenie edukacyjne ponieważ stwarzają okazje do nauki.
WIĘCEJI hear and I forget
I see and I remember
I do and I understand.
- Confucius
Dzieci najłatwiej przyswajają wiedzę przez praktyczne, aktywne zajęcia, które uruchomiają ich wyobraźnię i ułatwiają zapamiętywanie. Staramy się, aby nasze lekcje były urozmaicone i z pewnością nie ma w nich miejsca na nudę! Aby to osiągnąć stosujemy różne metody:
Wyzwala emocje i jest pomocna w koncentracji. To wspaniałe narzędzie do nauczania języka obcego, szczególnie dla dzieci.
Metoda Super Simple Learning polega na nauczaniu języka angielskiego przez muzykę, śpiew i zabawy ruchowe. Została opracowana w Japonii (2005) przez nauczycieli języka angielskiego z Kanady i USA, a teraz główna siedziba Super Simple Learning jest zlokalizowana w samym Toronto! Piosenki Super Simple Songs to fantastyczne, uwielbiane zarówno przez dzieci jak i rodziców i nauczycieli materiały do nauki języka angielskiego. Są to zabawne, dynamiczne utwory, łatwo wpadające w ucho, przystosowane do wieku, potrzeb i gustów małych słuchaczy. Większość śpiewanych zwrotów jest zobrazowana gestami, które na długo pozostają w pamięci uczniów. Dodatkowo, karty obrazkowe oraz materiały stworzone do piosenek pomagają zrozumieć słowa anglojęzyczne i odnieść je do otaczającej rzeczywistości.
Pomimo, że Super Simple Songs należą do naszych ulubionych, staramy się urozmaicać nasz repertuar i dodatkowo korzystamy z różnych innych źródeł muzycznych/piosenek specjalnie przystosowanych do nauczania dzieci języka angielskiego.
Pozwalają dzieciom na wzrokowe i materialne doświadczenie języka – rozwijają wyobraźnię, ułatwiają zapamiętywanie i pomagają zrozumieć różne idee. Nauka języka angielskiego w połączeniu ze sztuką i zajęciami plastycznymi jest jednocześnie czystą przyjemnością, płynącą z zaangażowania w różnorodne prace i projekty.
Inspirujemy się Metodą Reggio Emilia (Włochy), która słynie z twórczego i empirycznego podejścia do edukacji.
Metoda ta polega na zachęcaniu dziecka do samodzielnego odkrywania i zrozumienia rzeczywistości za pomocą zmysłów. Wykorzystuje się do tego zabawę, inscenizacje, muzykę, przy użyciu najrozmaitszych materiałów i narzędzi. Dzięki temu, dziecko buduje własny obraz otaczającego świata, którego doświadcza przez sztukę oraz symbole. Mały uczeń rozwija własne środki poznania i wyrazu – swoje własne „100 języków”.
Są naturalną, codzienną częścią świata dziecka. Mają znaczenie edukacyjne ponieważ stwarzają okazje do nauki, zwłaszcza jeśli chodzi o przyswajanie języka, umiejętności czytania i pisania, liczenia, rozwiązywania problemów jak również zdolności społeczne, fizyczne i emocjonalne. Zaangażowanie w zabawę dostarcza dzieciom też wiele radości i przyjemności.
Wzorując się na metodach nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego w Kanadzie, nasze zajęcia, oprócz nauki języka, umożliwiają dziecku poznawanie świata przede wszystkim poprzez zabawę, jednocześnie rozwijając jego inteligencję emocjonalną i kompetencje społeczne.
The child has
a hundred languages
a hundred hands
a hundred thoughts
a hundred ways of thinking
of playing, of speaking.
Dziecko ma
sto języków
sto rąk
sto myśli
sto sposobów w jakich myśli
bawi się i mówi.
Loris Malaguzzi (Twórca metody Reggio Emilia)